PRODUCT

Idag har jag gjort min andra dag som praktikant på Paradiset (eller ParadisBadet som det hette förut för er som blir förvirrade) mycket trevligt! Studerat bastu, städat bastu och badat bastu.
Varav det sista nämda det blev väldigt mycket av eftersom vi spenderad ungefär tre timmar med att bara gå omkring och testa alla gerjer på Relaxavdelningen.

Mycket trevligt!

Igår var det inte heller en så tokig dag, vi blev rundvisade på Paradiset, drack kaffe och var med på simskola för barn i åldrarna typ: 2-6 år.
Längesen man fick ha frilek och vattenkrig!


Och idag som sagt inte heller så tokigt.
Dagen avslutades med ett besök hos Annica där jag hämtade spa-behandlingsprodukter som äntligen kommit! Hurra hurra!! Nu ska här behandlas!!



Men först ska här sovas, imorgon börjar arbetsdagen nämligen klockan sju, så det är hög tid att gå och lägga sig nu!

God natt!

Kommentarer
Postat av: Anna

Gud vad roligt! Vill också vara där! Men Aroma Center är också super kul! Du kommer att stormtrivas här, lovar! :)

Men du.. Då kommer jag för behandling då?! ;P

2012-02-15 @ 09:23:39
URL: http://myselfandthem.blogspot.com/
Postat av: Anna-Lena

Jag kanske ska beställa tid?

2012-02-15 @ 17:37:56
Postat av: martina

ja det får du gärna göra anna-lena! om du har vägarna förbi upp någongång snart förstås :)

2012-02-16 @ 01:11:19
Postat av: mamma

Du är väl inte i den djupa bassängen utan dyna?

2012-02-17 @ 19:00:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0