MOVING ON

Jag har precis blivit frisk från att ha varit sjuk hur länge som helst! Hur länge som helst!!
Flera veckor! Säkert typ... hm... tre.

Okej, inte så länge kanske, men det känns som en evighet när man fortfarande blir sjukare i mitten av vecka två.
Och samtidigt har jag varit väldigt upptagen på något konstigt sätt.

Summan av kardemumman är iallafall att jag varken har tränat, pluggat eller sökt särskilt mycket jobb.
Inte bra!
Och det sjuka är att jag ändå är helt övertygad om att allt kommer att lösa sig.
Vilket gör att jag gör ännu mindre, för ja, det kommer ju lösa sig ändå!

I grund och botten är jag nog trots allt bara en nöjd och bekväm lyckselebo utan motivation till förändring.
Men på det måste det bli ändring! Dags att söka jobb och utvandra söderut tror jag minsann!


Kommentarer
Postat av: Helena

Haha nöjd och bekväm lyckselebo utan motivation till förändring, inget fel med det! Eller?

2012-03-22 @ 17:14:07
Postat av: mamma

jo, det brukar lösa sig.

2012-03-22 @ 17:15:08
Postat av: Helena

Förresten har jag lärt mig att tillit till framtiden är mycket bra, inte många som förstått det dock!

2012-03-22 @ 17:17:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0