DREAM A LITTLE DREAM

På tal om ingenting så drömde jag härom natten att jag vann en tävling.
Priset var att jag fick välja precis vem jag ville vara tillsammans med för en helg eller för ett par dagar iallafall.
Jag funderade ett tag och kom sen fram till: Kelly Osbourne!
Men det jag fick var en blandning mellan Kelly Osbourne och Karl-Philip.
Kelly delen satt bara och pratade om en tjej som hon var interesserad av på "riktigt" och Karl-Philip var förföljd av Hovmästarinnan (ni vet den där) och satt ständigt och planerade viktiga möten och sånt.
Så jag struntade i dom och gick till Flurkmark istället, genom en mörk vinterskog, jag hann inte fram.

Man kan inte säga att mina drömmar är särskilt homofobiska iallafall, jag minns att jag skrev om en annan dröm när ett par bråkade om vem av dom jag skulle gifta mig med.
Blod monster och död, har jag för mig att det inlägget hette.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0